اخبار

شرکت آرنگ ۲۹دی ماه ۱۳۹۸ در یک روز زیبای برفی میزبان جمعی از مشتریان عزیز خود از سرتاسر ایران بود.
این کارگاه با هدف معرفی ماژول های جدید سامانه جام و آموزش تخصصی کاربری جدید سامانه و همچنین معرفی استاندارد iso10015 ویرایش ۲۰۱۹ و آشنایی با یادگیری خرد (Micro Learning) با میزبانی مهندس امین معدولیت، مدیر تحقیق و توسعه آرنگ و با همکاری آقای دکتر کاظمی، مدیر آموزش مپنا و آقای دکتر سیف اللهی در سالن همایش های هتل پارسیان انقلاب برگزار گردید.
در این کارگاه آموزشی، همکاران ما در آرنگ به معرفی ماژول‌های جدید سامانه جام، پاسخ دهی به سوالات متدوال پشتیبانی و بررسی موردی تک تک قسمت‌های نرم افزار پرداختند.
ویرایش جدید ایزو ۱۰۰۱۵، که در دسامبر ۲۰۱۹ (برابر با آذر ماه ۱۳۹۸) منتشر شده، خطوط راهنمایی را برای ایجاد، پیاده سازی، نگهداری و بهبود سیستم‌هایی برای “مدیریت شایستگی” و “توسعه کارکنان” به منظور تاثیرگذاری مثبت بر بروندادهای مرتبط با انطباق محصولات و خدمات و نیازها و انتظارات طرف‌های ذینفع مرتبط با سازمان، ارائه می‌دهد. آقای دکتر سیف اللهی مدرس و مشاور برتر iso10015 در خصوص مهمترین تغییرات این ویرایش نسبت به ویرایش‌های قبل صحبت کردند.
آقای دکتر کاظمی که سابقه درخشان ایشان در زمینه آموزش و توسعه منابع انسانی زبانزد است، در خصوص آموزش های خرد (Micro Learning) به عنوان متدی جدید و خلاقانه نکاتی را مطرح کردند. آموزشِ خُرد به استراتژی آموزشی اشاره دارد که محتوای آموزشی را در بخش‌های کوچک به صورت لقمه‌ای آسان و قابل هضم به کاربران ارائه می‌دهد.
در پایان جشن ۱۹ سالگی آرنگ با حضور مدیران ارشد آرنگ و در کنار مشتریان عزیز و همراهان همیشگی برگزار گردید.

نوشته برگزاری کارگاه تخصصی ویژه مشتریان آرنگ اولین بار در شرکت فن آوری اطلاعات آرنگ | Arangit. پدیدار شد.