اخبار

به دلیل بالا رفتن نیاز به برگزاری کلاس های آنلاین و برگزاری وبینار وکنفرانس های تحت وب و همینطور آموزش مهارتها از راه دور لزوم استفاده از یک سیستم برای مدیریت و برقراری این سرویس ها احساس میشود.شرکت آرنگ با فراهم آوردن زیرساخت های مناسب و سروری ایمن از طریق پلتفرم قدرتمند ادوب کانکت  Adobe Connect  اقدام به برگزاری کلاس ها و جلسات آنلاین برای سازمان ها نموده است.
از این رو سایت vc.arangit.com  جهت رفاه حال مشتریان و ایجاد فضایی برای مدیریت کلاسها و جلسات هر سازمان با امکان فراهم آوردن یک صفحه شخصی برای هر سازمان طراحی و راه اندازی گردید. و تا کنون شرکت آرنگ افتخار ارائه خدمت به  سازمان هایی چون بانک اقتصاد نوین، شرکت سداد، گروه مپنا، شرکت مکو، سازمان اتحادیه دهیاریهای خراسان رضوی و …را داشته است.

برای اطلاع از تعرفه های میزبانی با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

دست در دست هم روزهای سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.

نوشته سرویس های میزبانی جلسات و کلاسهای آنلاین آرنگ اولین بار در شرکت فن آوری اطلاعات آرنگ | Arangit. پدیدار شد.


ادامه خبر »



 

سیستم جامع آموزش منابع انسانی (جام) به کمک بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور آمده تا با ارائه با کیفیت‌ترین خدمات، مسیر را برای آموزش و ارتقاء ۲۰ هزار نیروی انسانی این شرکت در حداقل زمان ممکن، هموار کند.

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سال ۱۳۸۸ با هدف ایجاد فروشگاههای زنجیرهای خرده فروشی در سراسر کشور ثبت شده است. اولین فروشگاه تخفیف محور شرکت در تاریخ ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ راه اندازی شد. شرکت آرنگ مفتخر بود در راستای مکانیزه سازی اتوماسیون آموزش این مجموعه و نصب واستقرار سامانه آموزشی جام و سامانه آموزش از راه دور با افق کوروش همکاری کند.

سیستم جامع آموزش منابع انسانی (جام) با هدف مدیریت فرآیندهای آموزش در سازمان ها شامل ‌نیازسنجی آموزشی، برنامه ریزی آموزشی، مدیریت اجرایی آموزش و ارزشیابی اثربخشی آموزشی منطبق با استاندارد ISO10015 و هماهنگ با نظام جامع آموزش کارکنان طراحی گردیده است.

همچنین در راستای گسترش آموزش کارکنان و با هدف حذف زمان، مکان، کاهش هزینه‌ها و محدودیت‌های منابع آموزشی در سیستم‌های آموزش سنتی، سیستم‌های آموزش از راه دور به عنوان راه حلی جامع مورد توجه مدیران و دست اندرکاران آموزش سازمان‌ها قرار گرفته است.
با کمک قدرتمندترین سیستم کلاس مجازی و وب کنفرانس دنیا دیگر نیازی به سرعت‌های بالای اینترنتی و IP Valid نیست و بدون محدودیت مکانی و زمانی در هر کجا حتی در سفر به راحتی می‌توانید در کلاس های مجازی وب کنفرانس ها حضور پیدا نمایید. کلاس مجازی ابزاری ارزشمند و مفید است که که تمامی عناصر مورد نیاز جهت آموزش را در اختیار اساتید و مراکز آموزشی قرار می‌دهد .

خواندنی های سبک زندگی را در مجله کوروش بخوانید

شرکت فروشگاه های زنجیره‌ ای افق کوروش با راه اندازی مجله کوروش تلاش کرد تا مطالب به روز در همه زمینه های سبک زندگی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

فروشگاه افق کوروش:alt

 

مجله افق کوروش: امروزه اینترنت تمام جوانب زندگی روزمره ما را تحت الشعاع قرار داده است. بسیاری از ما علاوه بر تحصیل و آموزش، سرگرمی، خرید کالا، سفارش غذا، درخواست تاکسی و موارد دیگر از اینترنت استفاده می کنیم. با این حال، آمارها نشان می دهد، بخش جدانشدنی از امور روزمره ۷۰ درصد از کاربران اینترنت شامل خواندن انواع وبسایت ها و مجلات اینترنتی می شود. امروز قصد داریم به معرفی یکی از این مجلات پرمخاطب و محبوب فارسی، «مجله کوروش» بپردازیم. اما پیش از آن بد نیست ابتدا کمی درمورد فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش بدانیم.

فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، بزرگ ترین برند خرده فروشی ایران

فروشگاه های زنجیره ای افق ‌کوروش بزرگ ترین برند خرده فروشی سطح کشور به لحاظ تعداد شعبه ها و نمایندگی است. هدف فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش عرضه محصولات مصرفی با قیمت و کیفیت مناسب به دست هموطنان عزیز است. مشتریان افق کوروش به جز آنکه می توانند از هزاران فروشگاه این مجموعه در سرتاسر کشور خرید کنند، می توانند به صورت تلفنی و اینترنتی در کمترین زمان ممکن و به صورت رایگان مایحتاج خود را تهیه کنند.

مجموعه افق کوروش کار خود را از به طور رسمی از آذر ۱۳۹۲ با تنها ۸ شعبه آغاز کرد. افق کوروش به پشتوانه یک برنامه ریزی مدون و بلند مدت، هم اکنون صاحب بیش از ۲۷۰۰ شعبه در ۴۰۶ شهر مختلف کشور است. ولی این تنها آغاز راه است. با این همه مجموعه افق کوروش اهداف بسیار بزرگ تری پیش روی خود می بیند و چشم انداز بزرگ آن تبدیل به یکی از ۲۵۰ خرده فروش برتر جهان است.. هم اکنون افق کوروش در رتبه برترین شرکت های ایرانی و در میان ۵۰۰ شرکت برتر رتبه چهلم را دارد.

معرفی «مجله کوروش»

«مجله کوروش» یک مجله اینترنتی سبک زندگی در حوزه های مختلف است که در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کار کرده است. این مجله اینترنتی توسط شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با هدف ارتقای دانش و آگاهی مخاطبان تأسیس شد. شعار مجله کوروش یک جمله است: به سادگی بهترین باش!

هدف مجله اینترنتی کوروش چیست؟

همه ما کمابیش تا پایان عمر در حال آموختنیم. محیط های آموزشی، کتاب، دوستان، خانواده، تلویزیون، رادیو و البته مهمتر از همه فضای مجازی و اینترنت منابع اصلی یادگیری ما به شمار می روند. با این تفاسیر اگر فرض را بر این بگذاریم که در حال حاضر مهم ترین منبع یادگیری ما منابع منتشر شده در فضای مجازی است به نظر می رسد هیچ چیز بهتر از یادگیری از یک منبع جامع و کامل شامل مباحث علمی و تخصصی تا عمومی نیست تا اگر قرار باشد از مجازی بیاموزیم معتبرترین اطلاعات را دریافت کنیم. با توجه به گسترش روزافزون مطالب بی محتوا و بعضا دروغین در دریای اطلاعات بیشمار امروزی دسترسی به منابع معتبر چه بسا حتی امری حیاتی است. در همین راستا هدف ما در«مجله کوروش» به عنوان یک نشریه اینترنتی سبک زندگی ارائه مطالب مفید و با کیفیت و به روز از منابع معتبر است. در مجله کوروش ماهانه بیش از ۱۰۰ مطلب در حوزه های مختلف سبک زندگی منتشر می شود. با این مقدمه در ادامه با توضیحی اجمالی در مورد روند کلی تولید محتوای مجله کوروش بیش از پیش بر آنیم تا اعتماد مخاطبان آگاه و نکته سنج با هر ذائقه و سلیقه ای را به خود جلب کنیم.

سرویس آشپزی مجله کوروش

اغراق نیست اگر بگوییم مجله کوروش سرویس آشپزی بسیار جامع و کاملی دارد. اعضای تیم محتوا و تحریریه خوش ذوق و حرفه ای مجله کوروش روزانه مطالب بسیار متنوعی با محوریت آشپزی را به رشته تحریر در می آورند. نویسندگان مجله کوروش در سرویس آشپزی روزانه چندین طرز تهیه و دستور پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع فست فود، فینگر فود و پیش غذا، انواع کیک و شیرینی ، نوشیدنی و اسموتی های ایرانی و فرنگی، دسرهای سنتی و بین المللی و … را برای شما آماده می کنند. تمام رسپی های آشپزی ایرانی و فرنگی از آشپزهای مشهور ایرانی و شف های بین المللی با دستورات امتحان شده، به صورت مرحله به مرحله و با جزییات و فوت و فن های کامل پخت و با وسواس فراوان، نوشته و منتشر می شوند.

سرویس سلامت مجله کوروش

در سرویس سلامت مجله کوروش هدف ما ارائه اطلاعات اساسی در خصوص انواع بیماری ها، روش های تشخیص و ارائه درمان های پیشنهادی پزشکان معتبر و اطلاعات سایت های معتبر سلامت زیر نظر موسسه ملی سلامت آمریکا است. علاوه بر این مطالب جامع و کاملی نیز در زمینه طب سنتی و درمان بیماری ها با مواد خوراکی که از قدیم مرسوم بوده برای درمان مواردی مثل مشکلات پوست و مو و زیبایی و درمان های ساده خانگی با رعایت جانب استانداردهای حرفه ای و اخلاقی ارائه می شود. علاوه بر این شما می توانید در بخش سلامت مجله کوروش روزانه مطالب بسیار جالب و مفیدی را در رابطه با انواع رژیم های تغذیه و لاغری و سبک صحیح تغذیه، بیماری های کودکان و نوزادان، روش های جدید جراحی و مراقبت های زیبایی و آگاهی از مزایا و عوارض آن ها، سلامت ذهنی و بدنی با استفاده از روش ها و تمرین های ورزشی، یوگا، اصول زندگی سالم و نکاتی برای مراقبت از سلامت ذهن و جسم خود را مطالعه کنید.

راه و رسم خانه داری و مد و فشن و سفر را از مجله کوروش بیاموزید!

 بی شک همه ما تا حدودی با امور خانه و خانه داری آشنا هستیم، ولی اعضای تحریریه خلاق مجله کوروش فقط این اکتفا نکرده اند. نویسندگان مبتکر مجله کوروش روزانه مطالب جالب و مفید زیادی درباره ترفندهای خانه داری از نگهداری صحیح و اصولی مواد غذایی گرفته تا پرورش گل و گیاه و نحوه برقراری ارتباط و آداب اجتماعی تا ایده های چیدمان داخلی منزل، خرید وسایل و آموزش طراحی دکوراسیون خانه و محل کار گردآوری، ترجمه و منتشر می کنند.

یکی دیگر از بخش های جذاب مجله کوروش مباحث مربوط به مد و فشن است. تیم حرفه ای محتوای مجله کوروش توجه ویژه ای به این بخش دارد. از همین رو می توانید همیشه مقاله ها و مطالب جذاب و جالب زیادی از آخرین استایل ها و جذاب ترین ترندهای فشن و مد دنیا، اکسسوری ها و زیورآلات، راهنمای خرید عطرها و ادکلن های فصل زنانه و مردانه، مد و استایل های فشن برای فصل های مختلف، آرایش و پیرایش، نحوه ست کردن لباس های مختلف با یکدیگر و بسیاری مطالب مرتبط به مد و فشن را در مجله کوروش بخوانید. اگر هم اهل سفر و گردشگری در ایران و سایر کشورهای جهان هستید مقالات مربوط به راهنمای سفر و گردشگری، جاذبه های گردشگری ایران و جهان و سبک های مختلف سفر را از دست ندهید.

سرویس هنر و سینمای مجله کوروش غافل نشوید

یک گروه خبره و کاملا حرفه ای نیز در سرویس هنر و سینمای مجله کوروش به نقد و بررسی جدیدترین فیلم ها و سریال های روز ایران و جهان مشغول هستند. می توانید در سرویس هنر و سینما مجله کوروش مطالب جذاب و جالبی درباره آخرین اطلاعات فیلم و سریال ها، کارگردانان، بازیگران و فیلمنامه نویسان شاخص سینما و تلویزیون دنیا بخوانید. نقد و بررسی فیلم و سریال های روز ایران و جهان هم بخش ثابت سرویس هنر و سینمای مجله کوروش است. اگر هم کنجکاو هستید از واقعیت ها و دانستی های پشت پرده فیلم و سریال های معروف بیشتر بدانید مطمئن باشید می توانید در مجله کوروش مطالب خواندنی زیادی در این زمینه پیدا کنید.

سرویس کتاب و ادبیات مجله کوروش

در مجله کورو ش البته برای کتابخوان ها هم بخش ویژه ای در نظر گرفته شده که در آن به معرفی و نقد و بررسی کتاب های مختلف از حوزه های ادبیات،روانشناسی، کسب و کار، رشد و توسعه فردی تا زندگینامه و تاریخی پرداخته می شود. شما در سرویس کتاب و ادبیات مجله کوروش می توانید زندگینامه نویسندگان بزرگ دنیا و ایران را به همراه معرفی برترین آثار و کتاب هایشان را نیز مطالعه کنید. علاوه بر این معرفی مشهورترین کتاب های رمان و داستان در ژانرهای مختلف و از ادبیات کشورهای مختلف از بهترین عاشقانه ها و رمان های مشهور ایرانی و خارجی گرفته تا کتاب های ادبیات جنگ، طنز، ترسناک و فانتزی و … یک بخش جذاب از سرویس کتاب و ادبیات این نشریه اینترنتی است.

همچنین اگر به دنبال نقد و بررسی و خواندن خلاصه آثار روز دنیا در زمینه کتاب های انگیزشی، کسب و کار و استارتاپ و کارآفرینی هستید یک تیم حرفه ای و کاربلد کار نقد و بررسی مشهورترین کتاب ها در این حوزه را بر عهده دارد.

.

سرویس علم و تکنولوژی

در سرویس علم و تکنولوژی مجله کوروش جدیدترین مباحث مربوط به فناوری، نرم افزار و تکنولوژی، راهنمای خرید گجت های هوشمند، لپ تاپ، گوشی موبایل، ساعت و مچ بند هوشمند، اتوماسیون و هوش مصنوعی، بازاریابی و خرده فروشی، اومنی چنل، کسب و کار و استارتاپ توسط یک تیم حرفه ای و با دقت و حساسیت به رشته تحریر درمی آید.

ما از نظرات شما استقبال می کنیم

هدف گروه تحریریه مجله کوروش ارائه بهترین، معتبرترین و جدیدترین اطلاعات در حوزه های مختلف سبک زندگی، سلامت، آشپزی، علم و تکنولوژی، کتاب و ادبیات و هنر و سینما است. به همین منظور شنیدن بازخورد و دانستن نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند و کارساز است. در صورتی که هر گونه نظر، پرسش، انتقاد یا پیشنهاد در مورد مطالب منتشر شده در مجله کوروش دارید می توانید آن را با ما در قسمت نظرات هر مقاله در میان بگذارید. ما از نظرات ارزشمند شما استقبال می کنیم و به آن ها به مثابه چراغ راه خود در ادامه مسیر پر فراز و نشیب انتشار اطلاعات و دانستنی ها نگاه می کنیم.

نوشته استقرار اتوماسیون آموزش جام در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش اولین بار در شرکت فن آوری اطلاعات آرنگ | Arangit. پدیدار شد.


ادامه خبر »



شرکت پلیمر آریا ساسول میزبانی ۵ دوره از دوره های عمومی خود را برای ۹۰۰ نفر از پرسنل آن مجموعه را به آرنگ سپرد.
بدین صورت که افراد در زمان مشخص میتوانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که برای آنها تعریف می گردد، محتواهای کلاس را مشاهده و در پایان کلاس در آزمون مربوطه شرکت نمایند و پس از تکمیل فرم های اثر بخشی گزارشهای مربوط به هر کلاس توسط نفرات پشتیبان آرنگ در اختیار همکاران عزیزمان در پتروشیمی آریا ساسول قرار میگیرد.
شرکت آرنگ با تولید محتوای ۶۰ عنوان دوره و به همراه بانک آزمون هر دوره قابلیت میزبانی و پشتیبانی دوره های مد نظر سازمان ها و شرکت ها به تعداد نامحدود را دارد.

نوشته همکاری شرکت آرنگ و شرکت پلیمر آریا ساسول اولین بار در شرکت فن آوری اطلاعات آرنگ | Arangit. پدیدار شد.


ادامه خبر »



نرم افزار وب کنفرانس ادوبی کانکت قدرتمندترین پلت فرم دنیا محسوب می‌گردد و جهت برگزاری جلسات آنلاین تحت وب، وبینارها و آموزش الکترونیک (کلاس مجازی) مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. شهرداری شیراز با هدف حفظ سلامت کارکنان و همچنین کاهش هزینه‌های آموزش در برگزاری کلاس‌های آموزشی اقدام به نصب نرم افزار Adobe Connect  نمود.

نوشته راه اندازی سامانه کلاس مجازی Adobe Connect در شهرداری شیراز اولین بار در شرکت فن آوری اطلاعات آرنگ | Arangit. پدیدار شد.


ادامه خبر »



منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفتگانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور، بیش از دو دهه است که در مجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است. با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته‌ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساخت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی  فراهم کرده است.

این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در استان سیستان و بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار با هدف ارتقا سطح آموزش منابع انسانی به کاربران آرنگ پیوست.

نوشته سازمان منطقه آزاد چابهار به مشتریان آرنگ پیوست اولین بار در شرکت فن آوری اطلاعات آرنگ | Arangit. پدیدار شد.


ادامه خبر »



با ادامه روند گسترش ویروس COVID-19 که با نام کرونا شناخته می‌شود، هیئت مدیره فناوری اطلاعات آرنگ با بررسی موضوع و تجربه خوب یک ماه گذشته جهت حفظ سلامت اعضای شرکت، تصمیم گرفت همه همکاران به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند. از تاریخ ۱۶ فروردین همه تیم‌ها به شکل دور کاری فعال هستند و ارائه خدمات با سرعت و کیفیت انجام می‌گیرد. زیرساخت‌های لازم برای مدیریت ارتباطات داخلی و ابزارهای مورد نیاز برای ارائه خدمات به مشتریان فراهم آمده و در دسترس تمامی اعضای شرکت قرار دارد. شرکت فناوری اطلاعات آرنگ همچون گذشته و با بیشترین توان و ظرفیت در تمامی روزهای کاری هفته آماده پاسخ گویی و ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.

نوشته تیم آرنگ با همه قوا، به صورت دور کاری همه پرسنل به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اولین بار در شرکت فن آوری اطلاعات آرنگ | Arangit. پدیدار شد.


ادامه خبر »